Ένα πρωτοποριακό όχημα, μία νέα ιδέα κίνησης που συνδυάζει την ευχαρίστηση της μοτοσικλέτας με την ασφάλεια των 3 τροχών. Η ευκινησία του το κάνει ιδανικό και ασφαλές για κίνηση στην πόλη και η σταθερότητά του καθιστά ευχάριστη την οδήγηση και σε διαδρομές εκτός πόλης.
Το Quadro 3 υπόσχεται ήρεμη, ευχάριστη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες χάρις στην εξαιρετική συσχέτιση δύναμης/βάρους, το χαμηλό κέντρο βάρους και τους μεγάλους τροχούς (14” εμπρός, 15” πίσω).
Οδήγησέ το με δίπλωμα αυτοκινήτου˟
*Το QUADRO3 ανήκει στην κλάση L5e και μπορεί στη χώρα μας να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου εκδοθέν έως 18/01/2013.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Η αισθητική του Quadro 3 είναι η τέλεια έκφραση της εξελιγμένης μηχανικής.
Οι άνθρωποι της Quadro είναι πάντα πρωτοπόροι, με μοντέλα που έχουν το προβάδισμα και αλλάζουν την ιστορία της μοτοσικλέτας.
Οι δυναμικές γραμμές του Quadro 3 προσφέρουν εξαιρετική προστασία και στον οδηγό και στο συνεπιβάτη χωρίς το όχημα να χάνει την αεροδυναμική του, απαραίτητη για την εκτός πόλης οδήγηση.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ
Το Quadro 3 δεν είναι απλά ένα όχημα με τεχνολογικό προβάδισμα αλλά δίνει και ιδιαίτερη σημασία στη λειτουργικότητα και την άνεση.
Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωράει δύο κράνη και μικροαντικείμενα και το πρακτικό εμπρός ντουλαπάκι έχει παροχή ρεύματος για φόρτιση συσκευών. Ένα δεύτερο ντουλαπάκι καλύπτει τις ανάγκες του οδηγού για επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,2 lt.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η βασική ιδέα είναι να προσδώσει «σταθερότητα» και σταθερότητα σημαίνει ασφάλεια.
Οι 3 ρόδες είναι πιο σταθερές από τις 2 – αυτό είναι μία γεωμετρική πραγματικότητα, αλλά όταν οι 3 ρόδες αφήνουν το όχημα να «στρίψει – πλαγιάσει» σαν μια μοτοσικλέτα, τότε αυτό κάνει τα πράγματα ενδιαφέροντα.
Μία τεχνολογική καινοτομία μέσα από την οποία θριαμβεύουν ο Ιταλικός σχεδιασμός και η μηχανολογία, για μια ακόμα φορά.
Το Quadro 3 έχει σχεδιαστεί να προσφέρει μεν ευχάριστη οδήγηση στους πιο έμπειρους οδηγούς αλλά και αίσθημα σιγουριάς στους αρχάριους, μειώνοντας την απόσταση φρεναρίσματος ειδικά σε ακραίες συνθήκες.
Το Quadro 3 επιτρέπει το φρενάρισμα στις στροφές χωρίς να χάνει τη σταθερότητα ή την ικανότητα φρεναρίσματος.
Το όχημα έχει εξοπλιστεί με το πλέον επαναστατικό σύστημα ανάρτησης, το Hydraulic Tilting System.
Η προσαρμοστικότητα του εξαιρετικού συστήματος αναρτήσεων ευθυγραμμίζει αυτόματα τους τροχούς στο οδόστρωμα σε οποιεσδήποτε συνθήκες και διατηρεί τη σταθερότητα ακόμα και σε απρόβλεπτα εμπόδια όπως πλακόστρωτα, καλύμματα φρεατίων, σαμαράκια και ράγες.
Πλέον, η οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα είναι περισσότερο ασφαλής.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Κινητήρας: | Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος, 4-βάλβιδος, 4χρονος, SOHC |
Κυβισμός: | 346 cc |
Διάμετρος x Διαδρομή: | Ø 82 mm x 65.6 mm |
Μέγιστη Ιπποδύναμη: | 29 PS / 7,000 rpm |
Μέγιστη Ροπή: | 31.8 Nm / 5,500 rpm |
Τροφοδοσία: | Ηλεκτρονικός ψεκασμός |
Ανάφλεξη: | Ηλεκτρονική |
Συμπλέκτης: | Αυτόματος φυγοκεντρικός |
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ |
|
Τύπος πλαισίου: | Ατσάλινο σωληνωτό |
Εμπρός ανάρτηση: | HTS (υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης) |
Πίσω ανάρτηση: | 2 υδραυλικά αμορτισέρ ρυθμ.προφόρτισης |
Φρένα: | 2 εμπρός δισκόφρενα & 1 πίσω δισκόφρενο |
Εμπρός ελαστικό: | 110/80 – 14 |
Πίσω ελαστικό: | 140/70 – 15 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|
Μήκος: | 2270 mm |
Πλάτος: | 840 mm |
Ύψος σέλας: | 780 mm |
Γωνία κλίσης: | 40° Αριστερά/Δεξιά |
Βάρος κενό: | 200 Kg |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου: | 13,2 lt |